• Poniedziałek, 19 listopada 2018r.

Ulotki reklamowe

ulotka reklamowa

Ulotki reklamowe otaczają nas zewsząd. Czasami, przebywając w centrum dużego miasta jesteśmy nimi wręcz zasypywani. Ich zadaniem jest przyciągnięcie uwagi, zaciekawienie, zaakcentowanie danej firmy. Kiedy jednak ulotka jest nijaka, zdarza się, że klient wyrzuca ją lub chowa do kieszeni, zanim przeczytał dokładnie jej treść. Aby ulotka zapadła klientowi w pamięci, musi być wyróżniająca się i atrakcyjna. Jak sprawić, aby Twoja ulotka nie stała się kolejnym drażniącym papierkiem w kieszeni? Gdzie drukować ulotki i w jaki sposób je wyeksponować?

Jak zaprojektować swoją ulotkę reklamową?

Wbrew pozorom, stworzenie dobrej ulotki reklamowej nie jest takie proste. Zanim zaczniesz projektować, zadaj sobie podstawowe pytanie: „Do czego będzie służyła ulotka?” Choć początkowo możesz mieć mnóstwo pomysłów i chęć zamieszczenia wielu informacji, musisz ograniczyć je do minimum. Ulotka musi być czytelna. Pamiętaj, żaden klient nie będzie wczytywał się w długi tekst na ulotce. Jeżeli uda Ci się przykuć jego uwagę, odwiedzi Twoją stronę internetową i wtedy pozna szczegóły Twojej działalności. Kolejne pytanie brzmi: „Jaka jest grupa docelowa mojej ulotki?” Z tą wiedzą łatwiej będzie ci wybierać zdjęcia, kolory i treść. Niezależnie od grupy docelowej, nie stosuj więcej niż dwóch różnych fontów – inaczej ulotka będzie nieczytelna! Lepiej w celu uwypuklenia informacji zastosować pogrubienie, podkreślenie lub kursywę. Ilustracje lub zdjecia to cenny dodatek do ulotki, o ile będą na niej poprawnie rozmieszczone i będą współgrać z całością. Wybierz jedno duże, lub kilka małych zdjęć i wkomponuj je w przestrzeń ulotki. Duży wpływ na sukces ma jakość papieru ulotki. Grubszy, śliski papier, mimo iż trochę wiecej kosztuje, prezentuje się znacznie lepiej niż zwykła, matowa kartka. Pamiętaj również, aby przed oddaniem do druku ulotki, dokładnie przejrzeć jej treść w poszukiwaniu ewentualnych literówek. Niestety, bardzo łatwo je przeoczyć, a jeżeli zaakceptujesz projekt druku, skończysz z całym nakładem ulotek z błędem.

ulotki reklamowe

Gdzie drukować ulotki reklamowe?

Dziś wydruk ulotek reklamowych ułatwia nam Internet. Wystarczy wysłać swój projekt do drukarni i czekać na wycenę wydruku. Będzie ona zależna od wielu czynników, również od tego, czy zależy nam an wydruku standardowym, czy ekspresowym. Cena wydruku cyfrowego nakładu ulotek reklamowych rozpoczyna się od około 57 groszy netto. Ceny będą różne także w przypadku mniej standardowego kształtu ulotki. Warto współpracować z dobrymi drukarniami internetowymi, które proponują usługi najwyższej jakości - np. lobos.promo. Od tego w dużej mierze będzie zależał sukces Twojej ulotki.

Stojak na ulotki reklamowe

Równie ważne jak sam wygląd ulotek, jest ich odpowiednie wyeksponowanie. Ulotki reklamowe w profesjonalnym wizytowniku na ulotki wyglądają o niebo lepiej niż te położone na ladzie recepcyjnej lub półeczce. Wizytownik na ulotki reklamowe występuje przeróżnych wersjach. Mogą to być niewielkie stojaczki do postawienia na biurku lub ladzie. W sprzedaży dostępne są również stojaki znacznie większe, użyteczne zwłaszcza w przypadku ulotek w dużych rozmiarach. Możesz zdecydować się na najbardziej standardowy, przezroczysty stojak, który będzie najbardziej elegancki i nie odwróci uwagi od samych ulotek. Mniej standardowym rozwiązaniem są stojaki bardziej rzucające się w oczy, z kolorowymi motywami i w niestandardowych kształtach. Jedno jest pewne, stojak na ulotki to bardzo przydatny zakup, który pozwoli wspaniale wyeksponować Twoje ulotki reklamowe.

Share :

Może Cię zainteresować

Jak wybrać kask rowerowy?

Podczas jazdy na rowerze zawsze może zdarzyć się wypadek, szczególnie gdy wolimy poruszać się po...